Varför gör man dumma saker?

2010-11-03 | 00:59:28
Tjoflöjt! Jag dundrade precis in genom ytterdörren och började slänga runt kläder under sängen, i garderoben, i tvättkorgen (som är översvämmad like usual) och så kom jag på en idé men i samma stund som jag kom på den så insåg jag rätt fort att det skulle/kunde få en dödlig utgång. Men jag tänkte "Vafan? Jag provar!" .. Det jag tänkte göra var att om jag nu ska få in mer tvätt i tvättkorgen så borde det funka om man trycker dit en massa kläder och sen ställer sig på tvättkorgen och trycker ner det med lite av jordens dragningskraft men ja, efter 3 sekunder så vickade tvättkorgen omkull och jag likaså .. Så nu sitter jag här med en lätt stukad fot, lyckat?

Och en fråga kvarstår:
Varför gjorde jag det?
<

Kommentarer
Postat av: Bääääa

HAHAAH

2010-11-03 @ 15:18:00
Postat av: Mor

Moahhaahhhhhaaaaa!

2010-11-05 @ 08:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0