En kväll med bruttorna!

2010-11-02 | 16:12:54
Nähäys säger jag bara (och ja det är bara jag som använder Nähäys som ett uttryck för Najs). Najs är det därför att ikväll ska jag ha kul med tjejorna! För ikväll ska vi inte bara äta ute, bowla och ta en drink tillsammans utan vi ska göra allt det där ikväller. T to the aggad!

Det ända jobbiga är väl att Bamze å hennes brudar ska försöka boka in sig där ikväll också, kul, jävla härmapor jag hatar er äckliga människor! (skämt åsido) ha så skoj ni med då tjejor så ser vi vem som äger på bowling!
Jag tippar på att Bettan tar hem det med sina muskelknutt armar och att Rojano kommer drutta på arslet, själv kommer jag nog köra ränna hela kvällen och Alexandra kommer bryta en nagel. HAHAHA!

Hur det än må bli så blir det som det blir och blitte det inte bra så var det ändå en rolig dag.
<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0