Bryggan, det är ju faktiskt torsdag!

2010-11-11 | 18:44:53
Hejhopp gummisnopp! OCH DETTA ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR FASHIONS FÖDELSEDAG! GRATTIS! Vi ses på lördag på KROGEEEEEN!!!!! :D :D :D :D :D

Ska börja fixa till mig så jag ser hyffsad ut så man kan visa sig ute utan att skrämma någon, för det händer ju så ofta.. haha! Ska förbi Bettan och sen ner till bryggan för att hänga lite med vännerna, bli nog relativt lugnt men det är ju torsdag och man är ledig imorgon så detta blir väl en likadan torsdag som alla andra i mitt liv nu för tiden. Great!

Annars har jag hängt med Bella idag å sen åkte vi ner till brödboden och mötte Bettan, vi fikade och drack kaffe så jag är helt skakis i kroppen nu -Inte bra! Men mysigt, jag ger det 4 av 5 koppar i betyg. :)

Haha, sen hörde en kille av sig. Sist jag hörde från han var "fan alltså, att du är upptagen -Hör av dig när du är singel!". Sen skrev han idag "Fan singel? Sorry kan inte vänta, är det bra eller?" :D Stackarn han har ägnat mig tankar och jag glömt bort honom totalt, men det blir ju så när man är kär och galen, alla grabbar försvinner och man ser bara en enda. Konstigt fenomen det där. Men man kan väl säga att jag har blivit väckt nu ur min dröm å mina små fluffiga moln. Nu har jag båda fötterna på jorden igen ;)


<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0