Veckans person!

2010-05-26 | 22:29:22
Denna vecka är ju lite mammornas vecka, så vad passar inte bättre än att låta min kära mor få lysa lite i glamorens sköna sken? :)

Mamma har dessutom slängt ut kommentarer i min blogg hela veckan och sånt gillar vi, dock är det lite tröttsamt att alltid få kommentarer av just mamma. Men det gör inget, jag är ett lika stort fan av henne som är av mig tydligen. Så gratulerar mamma, här har du en vecka i solskenet! (Och YES, nu behöver jag inte ens göra ett kort till morsdag på söndag!) -JA! Det var ytterst seriöst.

 

Världens finast mamma! :D

 

<

Kommentarer
Postat av: Syster Donya

Söta mammsen! :D

2010-05-27 @ 06:55:32
Postat av: Mams

Du e sååå snäll! Tack tack! Jag blir såå glad! Puss på Dej!

2010-05-27 @ 10:02:46
Postat av: Emmelist

Nu har jag kört igång en ny kedjerings-tävling :D så bara att kommentera Emmelist Javisst om du vill vara med :D



kram på dä!

2010-05-27 @ 11:56:30
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0