Ni är inte dumma ni, men det är inte jag heller!

2010-05-18 | 12:54:27
Klart som fan att det var Tryggare kan ingen vara, än guds lilla barnaskara... Tralla lalalala la la la la LA LA! Osv, den kallas även för Trygga Räkan så det var helt rätt tänkt av er läsare, en klassiker från konfirmationen.



Ska knopa ihop en nya liten slinga snart tänkte jag, en svårare!


Men först tänkte jag berätta om min dag som idag har varit skit lugn, lite jobbigt var det på Tyskan för jag låg lite efter (så går det när man är utomlands, skolkar och har orientering)... Men nu ska jag ta med mig tysk boken hem och titta igenom det nyaste, Päivi trodde att jag skulle klara det för jag har sån bra disiplin tycker hon! Hihi!



Sedan har jag också kopierat ut en bunt papper 28 sidor med text. En Installations handbok till Boot Camp. Så nu ska jag dela min hårddisk hemma så att jag kan spela dator spel med min pojkvän. Yay!



Nu skall jag skita sen ska jag HEM!!

<

Kommentarer
Postat av: Malin

Allt bra med dig? :D

2010-05-18 @ 14:49:53
URL: http://piinkpiercing.blogg.se/
Postat av: Lavransmiriam

Really great site man!!

2011-01-31 @ 11:52:34
URL: http://lavransmiriam.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0