Hej jag är lite deppig!

2010-05-17 | 23:16:44
...Ett muntert sätt att påbörja ett blogginlägg med va? Sådär lagomt intressant men ändå inte en lögn denna gång. Ja hörrni ni ni, jag är faktiskt lite nere för tillfället. Och det är så jävligt så jag vet inte ens varför, pajade en lampa när jag kom hem nyss så nu har min nattlampa pajat! KUL! Nu har jag bara tv:ns ljus som ska verka tryggande när jag sover. Men tjurig var jag redan innan så det måste vara nåt annat...

Av någon anledning sover jag med både tv och lampa tänd men nu pajade ju lampan som sagt.. AWESOME! Jag som trodde att jag hade växt ifrån det där.

Här kommer en bild på hur jag känner mig just nu:


 

"Snyggare kan ingen vara
än vår lilla Fia rara
Vågar ej gå ur sitt näste,
så hon bjuder på hemma fester.

Ljug du lilla skata,
här ska ingen dig få rata.

Och så ja bryter några armar,
vänder upp på dina tarmar, "


Vilken låt ??
<

Kommentarer
Postat av: Mor

Trygga räkan... eller vad den nu heter...

2010-05-18 @ 08:32:39
Postat av: alleballeballe

Hhaha:p Tryggare kan ingen vara :) Konfa-07

2010-05-18 @ 11:18:40
Postat av: simone

haha sweet :D

2010-05-18 @ 17:49:43
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0