Tvillingar, lika som bär?

2010-03-12 | 08:46:49
Påväg till plugget imorse mötte jag, (vad jag trodde)
en mamma med två små söta döttrar, twins!
Men den ena var waaaaaay more cute än den andra.
För den ena var tyst och söt som en mus och den andra var blosprängd i ögonen, grät som om jorden hade gått under, tyckte mig se ett par hugg tänder också.
Då kom jag att tänka på hur skönt det är att man själv inte är morsa än. Fyfan, jag förstår inte hur den där morsan med skrik ungen inte slog in käften på na'!
THANK GOD FOR PROTECTION!

Riktigt ruggig morgon måste jag säga!!







Men skit ner er nu, för nu ska jag lyssna på min lärare..!

















<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0