Tack som FAN!

2010-03-31 | 19:37:52
Jag är upp och ner nu.
-På riktigt.


Var nyss uppe i Valsta och hämtade ut mina kläder från Rättvik, jag var orolig redan då. Hade mest i huvudet "Kommer jag ens vilja ha på mig det där igen?" "Tänk om kläderna inte är tvättade?" "Tänk om mina trosor är med i alla fall fastän jag inte ville ha med trosorna?" Sånt frågade jag mig på vägen upp.

Allt gick i alla fall bra och jag fick med mig det där helvetes paketet hem och började liksom öppna det. Det var en kartong och i kartongen var varje plagg i lagt i en varsin brun papperpåse. Likt hundskit. På varje påse stod det liksom "tröja" "solglasögon" osv, jag öppnade mitt "linne". Tog upp det och det luktade gubbe. Ni anar inte någonstans min oro som dök upp direkt, höll tårarna inne men de ville fan spruta ut. Linnet luktade förfan alla de lukter jag aldrig vill känna igen, det kändes som om jag var där igen, som om jag inte har kommit nån vart alls. Som om någon vill ge mig skit för att jag lyckats ta mig någonstans och slänga tillbaka äcklet i ansiktet på mig igen! Allt äckel jag duschade bort 6-7 ggr på raken kom tillbaka. Känns sjukt äckligt nu.

Men jag fortsatte öppna och vägrade ta i kläderna mer än att se på dem, men sedan såg jag att alla kläder hade en massa hål i. Förmodligen hade de tagit tyg prover, vissa hål hade bläck runt om hålen -Antagligen fingeravtryck de hade hittat. Gissa hur mina byxor såg ut?

Jag förstår allvarligt inte varför jag skulle ha hem mina kläder, jag tvekade till användning innan men nu vet jag att det ändå var onödigt. Eller omöjligt rent ut sagt.

Och nu mår jag bara sjukt äckligt, känner fortfarande lukten av typ gubbsvett. Kan inte hjälpa att grina nu, kan inte hjälpa att tycka synd om mig själv heller. 


Varför mig? :(

<

Kommentarer
Postat av: rojano

<3

2010-03-31 @ 23:08:57
Postat av: Alleballeballe

Åhh :´( <3 Såklart du får tycka synd om dig själv, det var starkt av dig att ens orka öppna paketet. Du modig o stark fia <3

2010-03-31 @ 23:23:54
Postat av: Mor

JA, livet är ett rent helvete ibland. Jag lider verkligen med dig. Jag kastade allt i morse så att du skall slippa se dem igen. Har även skrivit ett jätteelakt brev till dem och frågat vad som var vitsen med att returnera något som de lika gärna hade kunnat kasta i sopen direkt. Krammar i massor!

2010-04-01 @ 07:51:17
Postat av: Mor

kramar menade jag förstås! =o)

2010-04-01 @ 07:52:38
Postat av: THAI

Du är stark <3

2010-04-02 @ 02:06:23
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0