Se på film utan bild eller ljud bara med texter av ord:

2010-03-07 | 19:56:41
Jag har en rosa kofta med knappar fram
den e gammal
ja men den rör vid din hud
kan du göra mig en tjänst?
ta med den här ner
visst
tack
------
det tar en timme. titta på korrekturet så länge
ska du inte ta dina saker?
jo
----
hej du ser bra ut
Men du behöver inte både slips och kavaj
Hur går det med jobbet?
Varje morgon skriver jag samma historia, ibland med comma eller punkt.
Han behöver en dator
ted behöver en
det är därför jag anstälde dig
de får jag höra ofta där hemma så..
DU är så allvarlig, det ska man inte va i din ålder
jag kan ett skämt
men de är inte så bra
varför bjuder du inte ut alice?
hon är min barnflicka, inte min typ
Jag tror att det var fel att vi skaffade ruth. Vi flyttade hit för att börja om från början.
Ted är en bra pappa
men han vet inte hur man gör det man måste göra
jag kan inte, inte med henne.


Det är är kul tommy ser så... rädd ut
jag stör väl inte
Nej inte alls
ingen är så vacker
Som du,
vet du vad det här är?
"kom hit polarn, bli man"
inte med rosa lila.
jag tänker inte ens på färgerna
jag vet inte om de hade sex, Thomas, kanske
De var populära men blyga
De e ju sånt man har pojkar till
jo

Har du legat med nåm?
Nej.
Det är för varmt här inne, hoppas de inte gör nåt att jag tar av mig koftan.
Men du har väl inte riktigt legat med nån än?
Nej inte riktigt men jag känner mig hel..
Kom hit.


--------
Visst låter det flummigt värre? :D Skrivit av detta från min TV1000 kanal som jag inte har, någon som vet vad detä r för film?


<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0