Så att ni slipper känna er efterblivna:

2010-03-12 | 09:14:59
...Så kommer här lite av det senaste i mitt liv, som har hänt/skall hända inom snar framtid(eller bara onödig info):

1. Jag ska utomlands i April! (När och var är oklart, inom Europa i alla fall).
2. 23 Mars ska jag på handledarutbildning inför körkortet.

3.
(Min idol!) Meheh

4. Jag har nytt mobil nummer -Verkar som om alla inte vet om det så nu nämner jag det.
5. Jag ska köpa en stationär dator, inom en väldigt snar framtid.. I eftermiddag kanske??
6. Funderar på att införskaffa mig SIMS SPELEN, som jag missat. (Mycket köpande såhär års!)
7. Snart börjar renoveringen av mitt nya rum, så ni vet om jag är trött och hängig efter målande och slipande and so on..
8. Jag är väldigt mån om mina vänners läxor och inlämningar, hjälper alla! Men mitt eget går piss.
<

Kommentarer
Postat av: Awa

Utomlands i April? Åk till Paris! Fin stad och världens bästa band spelar där den 14e :D

2010-03-12 @ 09:25:57
URL: http://angeliine.blogg.se/
Postat av: THAI

Din sims-samling är snart komplett! :D Fyfan vad häftigt :'D

2010-03-12 @ 16:15:45
URL: http://inkpen.blogg.se/
Postat av: Alleballeballe

Om du behöver hjälp med renoveringen kan du ju alltid anlita Souf & Al-fix your..room? :)

2010-03-14 @ 14:01:19
Postat av: Alleballeballe

Har förresten sett många jättebilliga resor till Kreta bl.a. det ska ju vara fint :)



http://www.ving.se/erbjudanden/jatterea-pa-forsommarresor

2010-03-14 @ 14:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0