Ny och fräsch design!

2010-03-11 | 19:31:39
Vad tycker ni? Först tänkte jag en vårig design.
Men skippa våren liksom!? Det är sommar vi vill ha!
Så då blev det en liten Faya på beachen 2010! (Ska dock se ut som skit på beachen 10)
Hur som haver, jag är Nöjd. Kanske får jag tillbaka min glöd igen, och vill blogga
det är liksom det som är tänkt med den nya designen.
Men sen har jag ju döda läsare också, som bara klickar sig in - läser - klickar vidare.
Har en sak att säga er: YOU SUCK!

:) Hej.     Det där är Douglas --------->

Nu ska jag sitta och vara nere för att jag knappt fick träffa Douglas idag, tiden gick för fort! Och sen ska jag bli glad igen, när jag inser att vi kommer att träffas imorgon :) Sova tillsammans!!!!!!! WÄÄÄH! (För er som inte vet: Vi får ju inte sova tillsammans i veckodagarna).. Av någon dum jävla anledning *arg igen*

Aja, heippa!



<

Kommentarer
Postat av: Rojano

Den här designen gillar jag riiktigt jävla mycket!!!!!!. Så mycket att jag tillochmed orkade kommentera!! Och nu ser jag att även kommentar rutan är somrig! ÅH :')

2010-03-11 @ 19:56:53
Postat av: Rojano

Den här designen gillar jag riktigt jävla mycket!!! Så mycket att jag tillochmed orkade kommentera! :D:D

2010-03-11 @ 19:58:13
Postat av: Thillsithullsi

Den nya designen är as fin :') ÄLSKAR PIPPI-FÅGELN UPPE VID SOLEN! :'D

2010-03-11 @ 23:12:17
URL: http://inkpen.blogg.se/
Postat av: Syster Donya

Diggar playan :D

2010-03-12 @ 09:42:56
Postat av: Mor

Vackert! Puss

2010-03-12 @ 09:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0