Muppigt inlägg

2010-03-08 | 20:17:27
Tjingeling badring!
Sitter och muppar mig hemma hos min andra halva (pojkvän), har hjälpt honom med hans resolution inför FN-Rollspelet som vi ska ha om några veckor eller vafan de nu är... Det är sådär halvt intressant och han tycktes behöva mitt underbart utvecklade vokabulär(stavfel?) om jag nu har stavfel så förstördes ju min smarta utryckningsförmåga rejält nu, för om man nu vill verka smart genom att använda invecklade ord så är det ju ännu smartare att veta dess innebörd -Samt ha en korrekt stavning.

Nog om det! Nu väntar jag på att min andra halva ska äta klart (ja, jag äter inte med dem av olika skäl). Sedan ska han följa mig till stationen i mörkret. Mihih!

Vi lästs! :D
(Istället för Vi hörs/Vi ses!)
<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0