Madeira HERE I COME!

2010-03-22 | 20:55:08
....Idag fick jag äntligen avslöja för mina föräldrar vart Jag planerat att vi ska åka, och valet blev -Madeira (nähä? Rubriken sa ju inte precis det) i alla fall, jag gjorde ett påskägg med hela världen på. Kryssade över Sverige och ringade in en liten ö i havet.

Och när mamma och pappa öppnade påskägget fick de godis, och under godiset gömde det sig två ihoprullade papper, ett papper med aktiviteter som vi kan gå på och ett papper med bilder på vårt boende. Och en liten text "14 APRIL" :D + solkräm... Stackarna, de anade ingenting. :)


YAAAAAAAAAY !!! Vi ska utomlands nä nä nänä nääää :D
Mamma och pappa är Minst lika glada som jag e! :'D






<

Kommentarer
Postat av: THAI

ÅHHHHH :D :D :D! Det kommer bli så jävla bra ska du se! :'D <3

2010-03-22 @ 21:25:57
URL: http://inkpen.blogg.se/
Postat av: Alleballeballe

Åhh vad spännande:D:D:D Madeira ska ju vara jättefint :D Å det är inte långt kvar nu ju :) Vad kul för er <3<3!!

2010-03-23 @ 18:11:06
Postat av: Mor

Inte ens 2 veckor kvar ! LÄNGTAR!

2010-04-01 @ 08:05:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0