Härligt med tvillingar x2

2010-03-17 | 08:51:32
Imorse på vägen hem från Bettan, vid ungefär
06:30 tiden så mötte jag den där morsan med de där två ungarna igen och det såg ut som om den ena(samma antar jag) fortfarande
grät! Och det var inte lite heller, stackars stackars morsan!!


Nu lovar jag er, bloggläsare att om jag möter den där morsan med de där två barnen igen så kommer jag att gå fram till ungen, ta tag i hakan, lyfta skitungens blick och sedan skrika "HÅLL KÄFTEN!"

Men en sak jag kom att tänka på, sist ungen grät så såg jag dem vid 08:00 tiden, nu var det mycket tidigare, haha kanske har morsan börjat med nya tider för att slippa se folks blickar medan de går genom valsta?

:D Skadeglädje är det i varje fall!

<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0