Har jag en blogg?

2010-03-07 | 13:29:48

...Man kan nästan tro att jag glömt bort det, men det har jag inte. Har bara inte brytt mig om att skriva, har heller inte hört några klagomål från mina läsares sida så, who cares?
Men nu tänker jag ändå skriva litegrann, säkert för att jag ska plugga nu egentligen. Det är konstigt hur man plötsligt får lust till att göra sånt man hatar när man ska göra någonting man borde som man inte vill göra. Hehe..

Anyways, mitt lov blev sådär som jag ville att det skulle bli. Fick umgås med mina bästa vänner, shoppa och vara glad. Hann ju fan hela vägen till västerås med min älskling också. :) Vi var hundvakt och bodde ensamma i en lägenhet ^^, Då har man provat på det också. Mihih!




Jag längtar utomlands NU! Men jag får vänta ett par veckor till..



HAHA, spana in rattarna!

<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0