Senaste dagarna har varit fulla med aktiviteter!

2010-07-23 | 16:36:20
Har umgåtts med Fashion en hel del, hon kom hit ett tag och vi åkte till sigtuna och skulle hälsa på Bettan på jobbet en stund (tänkte vi) men vi satt nog där i sammanlagt ... 2 timmar? Fick mat och Bettan gjorde 2 jätte goda drinkar till mig som jag slurpa i mig i solskenet. Det hanns också med en snabb promenad till Våfflan och vi köpte glass. Sedan drog jag och Bella hem till mig igen och jag packade och vi for hem till Bella. Där blev det moppe åkning till ett bad. hahaha och jag och Bella lekte kärlekspar :D haha!! Sedan blev det infraröd bastu hemma hos henne (rikemans-hora som hon är).. Inte ett dugg avis!!!!!!! ....



Dagen efter vaknade jag upp hos Bella/Fashion och vi färgade mitt hår och drog till sollentuna centrum som var lite större än sist haha..

Blablablablabla, jag umgicks med Bettan också -Sov hos henne en natt och vi åkte också till sollentuna för att shoppa, men det blev mat och några glas vin... Ägaren bjöd oss på drinkar så jag var ju överlycklig! Blev lite för lycklig och köpte (vad jag såg idag) -En skit ful tröja.... Bra Sophia, BRA!!

Nu är jag hemma och är duktig -Tvättar kläder, lyssnar på gammal bortglömd musik och har spelat sims men det hakade upp sig så ingenting jag spelade sparades så nu är jag sur på sims ett tag!

Gjort om min toa lite också! : (går inte att byta håll på bilderna!!!!!)







<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0