NU ÄR JAG TILLBAKA!

2010-07-05 | 14:21:56
Efter en evighetslång väntan för min kära storasyster (som är sjukskskriven och har tråkigt) så har jag äntligen tagit tag i att ploppa upp ett litet blogginlägg här -All because of her! :) Så here it goes...!

IDAG TAGGAR JAG TILL FÖR ATT DRA TILL HUSVAGNEN, min mor och far följer med men de jobbar fortfarande så jag blir ensam där om dagarna tills de kommer tillbaka :) Så det blir naaaaaaaaaaaaajs! Ska ta med mig några cider och glassa i solstolen och bäst av allt (och också den största anledning till att jag åker dit) -B A D A !!!

För de som känner mig vet att det absolut bästa som finns är att bada tycker jag! Så satana perkele nu ska här badas!
Men nu rundar jag av den här skiten lite snabbt, ska packa lite och hinna ta en snabb dusch innan vi far iväg!




ADJÖKENS! Och på återseende!


 

<

Kommentarer
Postat av: Mams

Äntligen ;o)

2010-07-06 @ 08:48:17
Postat av: Syster Donya

Det var på tiden :D puss!

2010-07-08 @ 09:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0