Usch och fy vad jag är upptagen!

2010-01-28 | 10:05:56
HEJ HEJ BLOGGEN!

Jag har haft massor för mig hela tiden de senaste dagarna känns det som, men imorgon är jag ledig i alla fall och då hinner jag få ordning på allting till kvällen sen -Ska bli skönt! Sedan är jag ledig på måndag också så det blir en as lång skön helg helt enkelt! Klagar ikke!

Imorgon är det BARTY på schemat! Barty Ala Sofaya! ;D Vad jag hört än sålänge så ser folk fram emot det hihi!



Fylla 18 imorgon is all I can think about!
<

Kommentarer
Postat av: Syster Donya

Yihaaa!! Bara en timme kvar nu :D Grattis i förskott min lilla lilla piiip syster! :D pusss!

2010-01-28 @ 23:02:04
Postat av: Alleballeballe

Sista timmen som 17åring :) Snaaart är du vuxen :O



Vy syns imorgon <3

2010-01-28 @ 23:19:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0