Sex månader :)

2010-01-03 | 12:19:38
Tänka sig att jag har stått ut med Douglas i sex månader idag, ett halvår... Sjukt skumt :) Eller så är det kanske han som ska ha guldstjärna som stått ut med mig så länge? Who knows. Man kan ju bara hoppas att han tycker det är lika mysigt och kul i min närhet som jag tycker det är med honom. :)

Aja, dagen ska jag spendera här tänkte jag. Vettefan när jag ska åka hem igen, kanske stannar, kanske inte. Vi ska äta godis och dricka läsk. Och nu kommer jag låta som Cecilia men aja, vi ska väl mysa :D haha <3






Aja. Grattis till oss älskling, du är Lycka för mig.
<

Kommentarer
Postat av: alleballeballe

Grattis till er!! Ni är så fina tillsammans:) O jättesöt bild också! <3

2010-01-03 @ 20:26:08
Postat av: Cecilia

HAHA! så sant ^^

<3 sötnosar!

2010-01-04 @ 20:20:18
URL: http://Cecilialindh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0