Onödig info för dagen

2010-01-13 | 18:54:42
Idag var jag hemma hos Bettan en stund, vi drack kaffe om någon undrar... Varför någon skulle undra det kan man ju fråga sig..

Hur som haver, jag blev i alla fall skitnödig(det blir jag alltid hos Bettan av någon konstig anledning) Kaffet kanske?
A men till saken i alla fall:

Jag kom att tänka på en ganska rolig sak där jag satt i mina tankar och sket (1,5 skitkorv, varför jag säger detta är för att jag alltid räknade mina bajskorvar när jag var liten)... Bettans toalett Lutar åt höger, därför att golvet lutar för att vattnet ska rinna ner i golvbrunnen. Hur som haver, när man sitter där så känns det som om man håller på att falla ur toan ibland. Så kom jag att tänka på hur jävla kul det skulle vara att sitta där och skita på fyllan. Fatta vilken dragningskraft man skulle ha mot golvet då? Ha ha!

Jag är klar nu.. Hejdå.
<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0