Monopol natten lång med Bettan

2010-01-24 | 19:40:58
Det blev ett prima avslut på en bra dag igår, jag drog till Bettan efter att jag åkte förbi Douglas en snabbis, med mig till Bettan hade jag virke till vattenpipa samt monopol spel och två Eva & Adam filmer(som vi aldrig tittade på).

Hur monopolet gick kommer inte som någon nyhet för mig. Jag förlorar ALLTID mot Bettan. Detta trots att jag fick stora klumpsummor flera gånger OCH att Bettan hade problem med lagen en sisådär 3 gånger under spelets gång och hon fick böta. Men tillslut så låg jag back på 56000:- så vi bestämde att förklara mig besegrad.



Den vänstra bilden visar alla Bettans gator och den högra bilden visar alla mina intäcknade gator...

<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0