Har spelat Call of duty med min pojkvän *As stolt*

2010-01-17 | 21:51:57
Okej jag är typ skitdålig, men han sa aldrig det för då skulle jag ju vägra spela. Men sen måste jag faktiskt säga att efter en stund kom jag in i det och började förstå vilka vapen jag skulle ha till vilken bana, började förstå lite hur han spelade och vart han befann sig, förstod mig på att smyga, gå runt, lura min motståndare... Ja men ni vet, jag kan ärligt säga att jag kommer bli GRYM! Om jag får någon att öva med :D

Så han får LÄTT ta med sig sin laptop hit oftare (or vise versa) :D Det kommer nog bli vardag *fniss* :)


Fredag eftermiddag:
Kompis: "Äeh fan Fia, vafan ska du göra ikväll, va med Douglas eller?"
Jag: "Aaa det ska jag :D"
Kompis: "Jaha, göra par grejer som att se på film och mysa i soffan?"
Jag: "Nä asså ja satsar på att dra fram min M16 och smyga mig på honom när han inte ser och skjuta honom i huvudet"
Kompis: ".......  Själv ska jag nog på bio.."



Vill ni veta en sak? Om inte -Sluta läs Nu!
När jag kom på att Douglas vill jag fan ha, det var när han ringde innan han skulle komma hem till mig och frågade "Ska jag ta med datorn så kan vi ju spela samtidigt?". Det ända jag tänkte var He's totally perfect.
<

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja, det blir nog något sånt jag kommer säga också... är väl bara lite rädd att dom kommer klippa för mycket i alla fall >.<

Man litar ju på dom, dom är ju ändå frisörer, men klipper dom för mycket då är det lixom klippt ;/

men jag måste väl masa mig ner till frissan om inte allt för lång tid ;p

2010-01-17 @ 22:07:32
URL: http://kunglatte.blogg.se/
Postat av: Frida M

Sophiaaa ! Kan du inte hjälpa mig med designen ?! :(

2010-01-18 @ 00:32:35
URL: http://zuccess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0