Directly from school

2010-01-08 | 10:28:32
Tjenna tjenna bloggen!

Sitter här i skolan och väntar på lektion, ingen vet om vi ska ha projektarbete eller inte. Probably not.
Har kuckelurat på mitt datorspel jag håller på och kodar för fullt -Det går segt för faen..!!!!!! ;@


Jag har faktiskt inget vettigt att säga.. Har hon någonsin det? Tänker ni.. och det tycker jag ni gör helt rätt i som tänker.. Själv tänker jag låtsas att jag säger en massa viktiga ting i alla fall.

Snart fyller en kissekatt år, nu tänker ni att jag menar mig själv och mja, det är delvis sant.. Men imorgon fyller en prima kissekatt år. En fjortis. Once A fjortis Always a fjortis. Så nu passar jag på att ge henne en stund i solskenet så... gratz gratz (kan också vara så att jag kanske glömmer det imorgon och isåfall kan jag visa henne detta inlägg och då vet hon att jag faktiskt grattade henne ändå)... OKEJ OKEJ

vi går vidare..
Vägen tog slut...

...And so did this.
<

Kommentarer
Postat av: THAI

HAHAHAHHAHAHHA SOPHIA! :'D HAHAHAHHAHAH Oh you, you always know how to make me laugh! :')<3



TACK BÄSTIS!

2010-01-09 @ 02:13:38
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0