Nej till iskall dusch!!!

2010-02-17 | 10:25:55
Imorse vaknade jag av snooze knappen på mobilen i ca: en timme (dvs 6 gånger)
eftersom att älsklingspälskling har lite svårt att gå upp på morgonen, själv är jag ju ledig :).
Sedan när han väl gick upp så hann han typ duscha och klä på sig,
men jag gjorde en ost macka och gav honom en drick yoghurt
så han inte skulle vara allt för hungrig sen...

Jaha! Sen somnade jag om och nu är jag vaken, (nähä?)...
Tänkte att jag skulle ta en lång dusch och kleta i mitt silverschampo,
det ska ju verka i några minuter så då fyllde jag badkaret med varmt vatten,
men sen när jag ville ha varmare vatten så blev det istället kallare.
Skit hemskt enligt mig själv. Det blev värsta isbadet,
så jag fick gå ur badkaret och pina mig igenom att skölja ur schampot innan det blev allt för kallt.
Har världens vatten redan tagit slut eller vad är det frågan om???!
Ska kika senare för att se om det finns varmt vatten eller ej,
annars får vi väl sätta upp ett draperi i köket och vaska oss i vasken. Haha! Vad äckligt!!!



<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0