Därför att Elsa fyller år idag!

2010-02-10 | 17:54:37
...Och inte vilket fjuttigt tal som helst -Utan hon fyller 18! (Yeah, been there done that liksom) :)
Men anyhow, nu är jag hemma hos Elsa och vi ska strax till the so called Laggen och bara ta en Bärs! (I mitt fall en cider eller något annat tjejigt/mesigt)... Men jag är så över manlig i vanliga fall så vafan gör de om jag tar en cider såhär mitt i veckan? PRECIS det gör fan ingenting..!

Efter det drar jag hem och sover tror jag, det låter ju skit onödigt att ligga vaken hela natten liksom. Hehe. Kul skämt där igen, som om jag inte alltid drar bra skämt? Tänker ni, och jo det gör jag faktiskt för jag är sådär über cool och drar bara bra skämt för min humor är så bra. Okej nu har jag fått dagens självförtroende boozt..


Adjö... Korv med brö!
<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0