Back

2010-02-04 | 10:24:11

Kära blogg!

Jag har ju helt och fullt lagt bloggen på hyllan känner jag, vi får helt enkelt hoppas att det är en låg hylla den ligger på(så att jag så snabbt som möjligt kan hitta bloggen utan att behöva ta fram en stol) -För då skulle det ju ta ännu längre tid innan jag hittar bloggen igen. Nu pladdrar jag sådär som på den gamla goda tiden igen... Hihi!

Dessa dagar har det hänt mycket skumma saker :)
Blev väldigt förvånad när jag hamnade hemma hos min pojkväns morbror i Väsby, vafan gjorde jag där?! Jo jag blev ju med dragen dit och fick träffa släkten, all at once. Morbröder, kusiner och morföräldrar. Men jag överlevde och kunde tillochmed vara trevlig utan att låta allt för fejk trevlig ;)

Igår firades det 7 månader med snyggingen min (Douglas!). Fan vad jag älskar honom ^^

Ahapp och så ska man väl pladdra ihop några rader till eller?
Igår blev det Vattenpipa och monopol mot Bettan igen (sov över där till idag). Vi var för rädda efter Efyerlyst så jag vågade inte gå hem och Bettan ville inte sova själv. ^^





Monopolet förklarade vi oavgjort -Detta har Aldrig hänt förut! Vi orkade inte spela klart :)
<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0