Jag är så JÄVLA FÖRBANNAD!

2010-12-16 | 17:37:25
SÅ NI ANAR INTE!

Här har man suttit, i timmar och jobbat hårt på det där jävla MVG't i Bild och form!!! Målat, ritat och skulpterat. Och sen kommer man på utv. samtal och får se "Eleven har goda kunskaper, når VG+ i betyg" Alltså ett VG i pappret! SKA_JAG_BEHÖVA_SKJUTA_FANSKAPET?


Vad gör jag fel!?
Jag har sagt att det är MVG jag vill ha och vi kom överrens om att hon skulle vägleda mig om jag inte nådde hela vägen, men nej då väntar man tills det är 2 timmar av lektioner kvar Innan man säger något.


Helvetes piss skit... Nu vill hon att Jag ska komplettera uppgifterna och göra ett 3D moment hemma UNDER LOVET. Precis som ingen annan i min klass behöver göra, nä för de behöver bara knuggla ihop en orm av lera och låtsas att det är sjöodjuret (som jag kallade det) och sen måla lite guld och få samma betyg. OCH SJÄLV gör jag ett jävla träd som är ett bokstöd men också en smyckeshängare eller nyckelhängare men jag får inge creds för det?! (Förlåt Emma om du läser det här angånende ditt odjur som inte ens är speciellt bra som ett bokstöd) och som du inte ens har bränt i ugnen men får samma betyg för det som jag endå.. Men jag blir så jävla arg, var tvungen att använda något slags exempel och det råkade bli Emmas... Jag Hatar skolan nu.
Det enda jävla ämnet jag älskar och klarar av ska jag få onödiga problem av. Tack, tack som fan.

Och jag ska fan göra de där jävla momenten, hon ska få se en hel jävla kartong med grejer. Hon ska tappa hakan tills den når golvet, och hon ska sätta MVG på hela skit helvetet.
<

Kommentarer
Postat av: Mor

Go Korven Go!!!!

2010-12-17 @ 07:28:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0