Hej hopp gummi snopp!

2010-08-22 | 11:36:11



Jag och Bettan trotsade vädret, vi trotsade de mest hårda regnskurar man kan möta. Och tillslut satt vi som segrare i solskenet och hade det as bra på vårt favorit ställe!



Spenderade även ett par timmar med världens bästa ... Philip! :D Han hade aldrig varit i Sigtuna förut så jag drog med mig honom dit och vi drack drinkar (men jag mådde inte så bra så jag drack alkohol fritt)...
Sedan på kvällen skulle jag i alla fall på 18 års fest så då blev det lite alkohol i alla fall. Dock tog jag inga bilder denna kväll. Men de kanske kommer upp några i efterhand, who knows?






Sen fick jag den här awesome boken, där man bygger sina egna svordomar (Rojano tyckte att det passade in på mig). Jag som aldrig svär?

 

Och sen tänker jag inte berätta så mycket mer! Adjöss!

<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0