God natt på er kära läsare ;)

2010-08-19 | 00:56:27
...Även om jag nu knappast kommer somna nu, ska lägga mig i min säng å läsa en bok nu, har en söt liten nattlampa och nya fräsha lakan och rosa är de -Kan de bli tjejigare? :)

Pelle väntar på mig, kan höra honom ropa haha!

Den här dagen började sämst, men fyfan vad mycket bättre det blev sen. Började morgonen med en skit lång promenix till steninge slott, hela rundan runt där och upp igen förbi steninge badet. Skit skönt, tog ungefär 1,5 timma, men utan varken sömn eller mat så ska jag nog inte rekomendera det.. hehe jag höll på att falla ihop av orkeslöshet! (kan man säga det?). Men men! Har faktiskt käkat idag, två varma mackor så jag antar att jag börjar ta helvetet med ro lite smått, skönt :)

För jag vill faktiskt börja leva nu.

Och för att göra detta lite muntert kommer här också världens bästa imitation av Amir och Kissie, jag älskar det!

<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0