God morgon! Jag är ledig!

2010-08-24 | 09:14:54
Började skolveckan med att vara ledig, är det inte toppen? Så då hade jag det lite roligt igår, på en måndag bara för att jag kunde liksom :) Hihi, men nu är jag uppe med tuppen ändå eftersom jag utlovat en ordentlig frukost på sängen som jag skulle göra, har man lovat så har man liksom.. Dessutom är jag hundvakt igen eftersom att mor och far har semester och är uppe i Särna nu, så honom måste man ut med skit tidigt också .. Well well, nu ska jag ta itu med lite grejer inför syrrans födelsedag (imorgon?) och sedan dra mig över till henne och chillendillen!

Förresten! Jag har fått ett ändrat schema, så jag kommer att vara ledig på fredagar. Får alltså en mega lång helg, känns tufft tuffare tuffast tuffasteste! :D
<

Kommentarer
Postat av: Syster Donya

Jag väntar... :D

2010-08-24 @ 09:25:51
Postat av: THAI

Lång helg HELA höstterminen!? VI GILLAR'T! :D

2010-08-24 @ 17:26:55
URL: http://inkpen.blogg.se/
Postat av: Herman

VAD SKÖNT! Vi har onsdagar, men där har vi tydligen en lektion iaf :(

2010-08-24 @ 23:18:24
URL: http://botthen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0