Åt helvete med hälsan!

2010-08-03 | 16:42:31
Igår träffade jag Douglas, vi bodde ensamma hos min syster inatt. As mysigt, tycker jag! (vi gjorde sånna där par grejer och lagade middag och åt godis framför en film).. Men natten var inte lika kul eftersom att jag feberyrade hela natten och drömde om en jävla kärring som var skit stor som ville ha en klänning men alla klänningar hon ville ha var för små... Så där låg jag hela natten och drömde om att jag sprang fram och tillbaka och hämtade klänningar som var helt fel hela tiden R to the oligt!



Wello wello, mår lite bättre nu eftersom jag tog en shot med Minttu imorse och gurglade i min igen slemmade hals, haha fungerade faktiskt! Douglas gjorde't också! Så nu är man på bättringsvägen som det så vackert heter. Dock känns det som om jag har ett tandtroll som rymt ur min mun och istället börjat banka i mitt bakhuvud. Men ja äe int bitter!

<

Kommentarer
Postat av: Mams

Stackars dej! Kram!

2010-08-04 @ 07:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0