TJOFLOJT! :D

2010-04-16 | 15:56:46
Varit skiiit varmt idag, sa jag och pappa lag pa varan balkong och stekte i sakert 2 timmar, jag ville inte ens ata frukost inne haha, sa jag at ute! :D :D

JAAAA JAG HAR BLIVIT BRUN!!!! ;D

Ja man kan smsa mig, det kostar val en 2-4 kr per sms troooor jag, att mmsa er harifran kostar mig 20 spann! ;)

Idag har vi i alla all utforskat "strandpromenaden" men strander finns ju inte riktigt, det ar ju en vulkan o sa... aja men det var haftigt, vi sag ocksa nagra av de delar som blev forstorda i ovadret for nagon manad sen :/ en halv parkering var borta!

Ajt, men nu ska jag runda av lite... mihihi jag har ingen hemlangtan an, nu ska ja ta mig upp till rummet, gora mig en macka, ta ett glas lask, eller en drink?? och en cigg och bara njuta!

Igar fixade jag fram i informationen kortlek, penna och papper sa vi spelade plump, men jag fick typ 15 poang som best hahah :D


hejda!

Douglas du far faktiskt ocksa beratta lite om vad du gor om dagarna har :) PUSS PA RUMPAN!
<

Kommentarer
Postat av: Syster Donya

Låter härligt :D

2010-04-16 @ 16:54:34
Postat av: alleballeballe

va kul fia :D <3

2010-04-17 @ 10:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0