Tjenare polers!

2010-04-18 | 19:57:51
Nu skriver jag igen, jag sitter pa hotellet nu. de e proppat me tyskar har precis typ 2 meter ifran mig som diskuterar flyg och skit... vulkaner hit a dit vet ni... man blir lite trott pa skitn! :D


Men men, idag har jag blivit brun brunare brunast haha, de e niiiiiiiiiiice!

Har ocksa kakat skit god mat pa en skit cool restaurang.. mihihih

forutom att vi at mat sa har vi bara solat hela dan, fran typ 11 tiden i morse till typ 4-5 :)


hihihi, men nu ska ja runda av. Om min baby laser detta, ja saaaaaaaaaknar dig!!!
<

Kommentarer
Postat av: Syster Donya

Vad härligt! Här har det små haglat lite och regnat en del! Saknar er, hoppas att ni kan komma hem på onsdag! Pusss

2010-04-18 @ 21:08:35
Postat av: fash

det är kuksugar väder här och jag saknar dig fia fia :(

2010-04-19 @ 16:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0