So long SUCKERS!!!

2010-04-13 | 22:17:39
Okej okej, ska försöka att inte vara en översittare här nu (även om jag känner mig liiite bättre än er nu)...

Drar ju som tidigare nämnt till Madeira, IMORGON! Kvart i 4 ska jag upp, snacka jobbigt ;) Tur att man inte är så himla morgon trött som vissa andra kan vara Douglas *harkel*.

Ska i alla fall bli GRYMT kul, även om jag nu ska åka med mina 50 plussare till päron, but hey... They are fun peeps! Jag förväntar mig sol... sol sol sol sol... öh... sol? kanske en grym drink, lite skojiga aktiviteter och ... Sol? :)

Kommer sakna er, kommer saknar er mer om jag dör på flyget eller nåt.. Peppar peppar slå i trä (tänker Bettan och Thai nu) Och förmodligen letar de trä just nu.. Bettan har ju enkelt för hon sitter i vardagsrummet och kan slå i bordet, Thai vet jag dock inte :) -Bara ni slår i trä! För palla leva med det resten av livet sen? :)




Kommer längta efter er som fan!!! Men just nu, ärligt talat,... så längtar jag bara dit(pekar på bilden ovan).


Hoppas ni får en awesome vecka, och har vi tur.. Dvs att jag hittar ett nice internet cafe så kommer jag att skriva här under resan..


Take care ya'll!

Love ya to death! ;)

Ett extra nyp i stjärten till min filfthy little whore!
Och hoppas Bettan och Bella tar hand om Plompe nu :) oroar mig inte!
Och Min, ha inga höjdar röj fester här nu.. Men ta gärna min sprit ;) höhö
<

Kommentarer
Postat av: THAI

Jag pepprade! (Tack och lov har jag alltid trä runt om mig för anledningar som dessa) :D



Men du får ha det så sjukt kul där och go hot suff baby every evening! Men å andra sidan, det gör du väl alltid? :D



Sänder med en jääävla massa LOOOOOOVE till dig :D <3

2010-04-13 @ 23:15:16
URL: http://inkpen.blogg.se/
Postat av: Bettan

Jag pepprade också!

Plompe och jag har jätte roligt, tror inte han kommer vilja komma hem sen;) hihi



Sola åt mig bre! Have a blast <3

2010-04-14 @ 12:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0