Om världen ändå vore mer i min smak

2010-04-26 | 17:00:14
...Då skulle jag först rensa ut den på alla dessa jävla idioter som finns vars enda mening verkar vara att trycka ner och få andra att försvinna ner i några slags genomskinliga svarta små hål för att aldrig kunna återvända och vara desamma igen. Oh hoppla vilken lång mening jag kunde bygga sådär bara genom att låta fingrarna hoppa bland alla tangenter.

Men om man skulle förinta alla dessa jävla idioter som inte gör något annat än .. dåligt? Vad skulle egentligen hända då? Jag skulle vara lyckligare men fan vad folk skulle bli förvånade över alla dessa som skulle tas bort. Hehe, men å andra sidan kanske man inte alls ska förinta dem utan bara låtsas som om de inte finns över huvudtaget. För Om man förintade alla idioter som trycker ner folk, då kanske det inte skulle finnas så himla många alls..

Eller så trycker man bara Ctrl + Alt + Delete och gillar läget.
<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0