Lite orolig e man

2010-04-15 | 19:47:16
....Sag just pa CNN Live pa tvn i hotellrummet.... det har ju varit utbrott pa island, vi kanske inte kommer hem nar vi ska? Hoppas det, det ar ju forst pa onsdag morgon vi skall hem, men visst blir man lite orolig. Nagra som skulle hem imorgon kommer inte hem alls, oroligheterna sprider sig.., hehe, tank vad saker kan gora fast vi ar sa langt borta fran sjalvaste handelsen?

Knacka i tra for oss, hihi.


Jag satt precis pa rummet och drack drinkar med mamma men syrran ringde och nu har jag tappat suger lite, hoppas verkligen att askan kan lagga sig pa marken fort sa vi kommer hem (helt enkelt), sjalviska osm man e sa skiter man ju i alla andra som inte kommer hem -bara jag gor det liksom!

NU FICK MAN LITE HEMLANGTAN! Men detta bara over tanken pa att man kanske inte far flyga hem... Well well..

Fran en sak till en annan sa har jag fatt en annan syn pa "Lokalt regn" haha, det regnar pa ena sidan av hotellet men det ar sol pa andra sidan.. hahaha skit skumt e de, tyvarr ar varan balkong at hallet dar det regnar men sa fort solen kommer sa sticker pappa ut huvudet. haha :)

och igar sa regnade det utanfor restauranden, men da endast pa 4 bilar, och da var enda hela gatan fullparkerad langs sidorna... fatta skumt?!

Aja, vi hors senare. <3 loads of kisses and hugs to you all! 


And douglas <3 <3 <3 <3 you get three hugs! :D 




Sag kommentaren, det var alltsa inte ok att bounty var hos er bettan? :(

Men jag vet att alles familj ar duktiga pa att ta hand om hundar, skriv garna om hur det gar sa vi vet. Ni har formodligen hemnyckeln nu sa mer mat finns i stadskapet i koket bakom dorren, och bajsposar finns ju i hallen precis till vanster nar man kommer in!!! :) Hoppas han inte ar nagon borda :/ Donyas nummer kan du fa alle av Bettan!!!:)

Kommentera som sagt !
<

Kommentarer
Postat av: Bettan

Nä mamma gillade det inte så ...:( jag vart jätte ledsen



Tror inte ni behöver vara oroliga. Allt går nog jätte bra :)

Har du blivit nå brun? and kan man smsa dig eller kostar det jätte mycket? :)



Pusspiss

2010-04-16 @ 13:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0