Jag vann pris för bäst utklädnad!

2010-04-10 | 17:18:31
It's not fake at all! I Totally got the most votes (ok, this line was for all my enlish readers)... Lol, som om Den dan kommer komma..

Tackar vet jag läsare som är mindre än 20 om dan, det är lagomt. öhöhöhööhöhöhhöhö... Damp! :)

Jag hade skoj igår, tog det relativt lugnt och sprang omkring med min jäkla nappflaska hela kvällen. OCH den rymde bara 240 ml åt gången så en cider blev helt plötsligt för mycket :P (det blev lite påfyllningar!). Aja jag tycker Alleballeballe hade gjort kvällen skit bra och tacopajen var som smör i magen (den gled ner å ba smällte) det var skit gott och alla var på bra humör, å alla va trevliga å musiken var väl helt okej (eheh de va typ min musik).. :)

<

Kommentarer
Postat av: Richardalvilde

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-07-26 @ 13:06:39
URL: http://richardalvilde.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0