Jag ska bli moster IGEN!

2010-04-08 | 15:06:19
Ja ni läste rätt, nu har jag väntat så himla länge på att få klartecken om att jag får skriva det här. Så nu vet ni det!

Syrran e på smällen igen, David ska alltså bli storebror åt en h*n! Ungen är väl beräknad att komma i Oktober? (nåt sånt). Det tycker jag e skiiiiiiiit roligt å jag kan knappt vänta! Det ska bli kul å se hur den lill* krabaten ser ut och känns å luktar å låter! :) Åså ska jag bli världens nöjdaste och stoltaste moster en gång till! Najsigt värre rå! 8)

Nu vill man nästan skaffa sig en egen, men haha, ska nog vänta en vecka i alla fall (Må alla läsare förstå skämtet)..


Vi hörs å syns, å glöm inte att gratta syrran ordentligt. Om inte direkt till henne så skriv en kommentar här under, så blir hon nog glad! :)
<

Kommentarer
Postat av: rojano

GRATTIIS!! :D:D

2010-04-08 @ 15:13:22
Postat av: THAI

GRATTIS! :D

2010-04-08 @ 17:36:56
URL: http://inkpen.blogg.se/
Postat av: Mor

Och JAG skall bli DUBBELMORMOR!!! Undrar hur det känns... Kan man bli lika kär i alla sina barnbarn? Hoppas och tror nog det, vi får väl se... Puss på er gullungar! Mamsing

2010-04-09 @ 10:53:46
Postat av: Syster Donya

Tack!! :D

2010-04-09 @ 12:26:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0