Hemma igen, fyfan vad skönt!

2010-04-22 | 22:17:09
Hej hopp!

Blir så glad när jag känner igen allt omkring mig, då är man hemma!

Blev glatt överraskad av både Bettan OCH Douglas som båda hade bestämt sig att komma hem till mig idag utan vidare information först, blev såklart skit glad över det! :)
Så nu har man tagit igen liiite tid med Bettan och lite med Douglas också så nu känns det lugnt i hjärtat och man kan äntligen pusta ut och känna No stress liksom.

När man är bortrest så långt borta som jag var så får man sig verkligen en tankeställare, man märker ju direkt vilka personer man saknar på en gång och vilka som inte tycks saknas alls. OCH ATTANS, vad jag har insett hur mycket jag behöver Douglas, han är ju min bäste vän(också) men det kändes verkligen som om min andra halva var någon annanstans (Ja jag vet att det låter klyschigt)... Men så kändes det och idag gick det inte att hålla tårarna tillbaka. Hemma! Och med Douglas! Lycka!

Snacka om överdos på happy pills det blev där
och ack så allting låter pluttenuttigt nu, ville bara reda ut den saken att jag saknat mina vänner och familj helt enkelt. Har inte hunnit ta ett snack med alla ännu och Bella som åker imorgon!!

Hoppas du kommer iväg och allt går bra!! <3 Det blir nog superduper kul! :)

Nu ska jag SOVA!

<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0