Hej jag lever!

2010-04-15 | 12:44:43
Tja tja, det var bara gamlingar po planet haha, jag kande mig skit liten bland allt grott har! :)

Men nu e jag har och det e skit bra alltihop, vi har skit grym sikt over havet, de bloser en del so man kan sola mycket utan att bli for varm=BRUN!

Igor at vi ute till lunch och till middag, sedan drog jag och pappa upp i byn 4 km fram o tillbaks, uppforsbacke 2 km upp och 2 km nerfors... skit jobbigt for benen :) men vi var ute efter att hitta en bank o de gjorde vi ocksa!

Idag vill jag till huvudstaden for shopping, for val se hur det blir med det.. :)

ps. e redan solbrand pa násan hihih <3 i just love this shit!

Kunde inte logga in p+ facebook men men... bloggen finns ju alltid!

JUSTE! Igar gick jag och kopte cigg, o ja o mamma kopte smirnoff for 94 kronor(billigare an taxfreen po flyget!!!), vi blandade drinkar po rummet och rokte marlboro.. hahaha, semesteeeeeer!!!!!


Sog att bettan kommenterade angoende bounty!! Vad bra att ni har det bra, hihihi :)

Ska forsoka ragga cigg at er sen, var der L&M ROD? som bella rokte?? :)
<

Kommentarer
Postat av: Bettan

Fast nu har han åkt till Alex:( mamma började grina så...



Hehheehe precis....

2010-04-15 @ 17:09:06
Postat av: alleballeballe

Vad kul att resan dit gick bra och att ni har sol trots allt :D hur ser det ut där då?



Bounty mår bra här också :) <3

2010-04-15 @ 18:18:56
Postat av: fash

jag fick ditt mms haha gött, vad bra att ni har det bra och att ni överlevde flyget yaaao peace out och hälsa paradiset från faaashilicious buhu :(

2010-04-15 @ 18:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0