Den som inga vänner har, den får sitta ensam kvar!

2010-04-10 | 21:14:11
Idag var jag faktiskt lite nere ett tag, för det kändes som om mina kompisar inte ville leka med mig :( Haga var ju helt lönlöst att fråga, hon har ju dissat mig totalt senaste tiden (detta är fullkomligt oseriöst). Mithila svarar ju aldrig i telefonen, Röj är på barty och Alleballe dissade mig från början men nu är hon på väg hit i alla fall och då blir det godis och en massa mysande helvete och skitsnack som bara tjejer kan utöva. Och Douglas är ju ledig ikväll iofs, men han orkar man inte med max 15 timmar i sträck alltså sen behöver man typ... Psykhjälp? ;) (Hej jag är bara seriös idag!)

Men som sagt, jag var ju nere. Nu är jag glad igen för Nanna kommer hit och hennes klasskompis också så det blir nog kul i alla fall! De dyker nog upp snart. Vet ni? Nu är jag på sånt humör så jag skulle kunna köra igång en tvätt till, det gör jag tamejfan!
<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0