Bloggar, ba före va längesen sist!

2010-04-03 | 21:36:57
Tjohoooooooo! Shuulululullu!

Ikväll blir det lugna puckar, kanske för att det inte blev det igår? Hummelu hummel humms på det.

Så med lugna puckar så menar jag att det är jag Bettan och Krister som chilledillar här, jag är halvt med i svängarna. Är åskådare när Krister och Bettan spelar wii (boxning) eftersom att boxning verkar vara den ända sport Bettan klarar av på wii. Hon e gryyyyym!
Men jag sitter här eller springer mellan vardagsrummet och mitt käraste sims spel! Min nya dator är så himla bäst så jag vill bara grina av glädje :') <3

ONCE YOU GO MAC,
YOU NEVER GO BACK!

Men nu ska jag se när Bettan går all in på boxningen här, hahah! De e liksom ilska och Döden i hennes ögon! :D
<

Kommentarer
Postat av: Bettan

fyfan va grym jag va :D

2010-04-04 @ 17:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0