Pinsamt värre

2009-10-19 | 10:03:00
Måste ju blogga om detta som precis skett. Har precis skämts som fan pga att jag råkat länka min bloggadress i ett mail till min lärare. Som tydligen läst en hel del.

(Tänker inte hänga ut honom här ifall han skulle få för sig att titta in igen)

I klassrummet:


Lärare - Hinner ni göra klart det här i tid nu då?
Jag muttrar - Mm
Lärare - Så att Sophia du får nog be Douglas backa undan lite så du hinner med det.
*Skratt i hela klassrummet*
Jag trodde jag skulle dö..
Jag - Eh ja..
Lärare - Ja jag råkade hitta in där i ett mail och så läste jag lite och blablabla..

Vad har jag lärt mig?
1. Länka inte din blogg i mail!
Gör dock detta på automatik, ingenting jag tänker på liksom.. Så förlåt!
<

Kommentarer
Postat av: THAI

Oh scheisse :| A bit of a stalker? :o

2009-10-20 @ 03:05:05
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0