Hur man gör någon irriterad på en

2009-10-20 | 09:41:36
Om man nu skulle vilja det av någon konstig anledning så kommer jag nu med några tips på hur man får folk att bli irriterade på en. Har ni dessutom egna förslag så dela med er!


  • Prata om ointressanta saker, som att du t.ex inte hittade din gråa strumpa imorse men att du hittade den under soffan (efter att ha letat i sovrummet, hallen, köket, i kastrull lådan, i toalett stolen, i diskmaskinen osv.) Självklart ska du berätta om alla platser du letat på. Okej vi går vidare!

    • Ställ miljoner frågor, gärna Varför, Hur, När, Var? (Eller fortsätta med Varför varje gång personen svarar).

      • Tugga tuggummi riktigt ljudligt. Det är ju sjukt störande. *Smask smask*

        • Peta på någon och säg "Pet pet" varje gång du gör det.

          • Vara jätte taskig utan anledning. (Är dock väldigt roligt för den som är taskig vill jag lägga till!) hihi :)



            Dessutom: Alla dessa saker gör inte mig irriterad, kan göra en lång lista dock över saker som gör mig irriterad. Däremot kan man säga att jag kan använda mig av dessa "knep" ibland.
<

Kommentarer
Postat av: THAI

poke

2009-10-20 @ 21:07:50
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0