JAG HAR KOMMIT PÅ EN SAK!

2009-10-28 | 23:05:08
Alltså, min statistik går ju i botten. Ingen jävel kikar in här, och om någon jävla idiot hittar hit så lämnar den med all säkerhet min blogg i alla fall sen. Fjantigt.

Så hur fan ska man få alla dessa jävla idioter att fortsätta läsa i min jävla skit blogg?
Vad tycker äckliga små data-nördar om att läsa?

Min vardag verkar ju ingen nappa på i alla fall. Så jag kom på en genialisk idé!



Jag skriver helt enkelt om någon annans vardag! (Detta ämne fick även en egen kategori)



Här kommer del ett, ENJOY!





<

Kommentarer
Postat av: THAI

HAHAHHA :D Fyfan vad bäst!



Men jag tycker om din blogg... Och ditt liv :o!

2009-10-29 @ 14:29:32
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0