Hur man höjer någons självförtroende:

2009-10-18 | 22:35:59

Hur man höjer någons självförtroende -På mitt sätt.

Person med dåligt självförtroende - Jag är så ful, ser hemsk ut liksom.. Usch..
Jag - Men du, det är ju insidan som räknas!
Person med dåligt självförtroende - Det har du faktiskt rätt i..
Jag - Ja men det är synd att utsidan döljer den.
Person med dåligt självförtroende goes Person med sämst självförtroende.
Om vi ska fortsätta spekulera i detta kanske personen började banta, för att sedan bli ett skelett, kanske åka in akut till sjukhus, få hjälp, terapi (igen?).. Då håller vi tummarna på att personen Inte kommer till mig igen.



Här har ni ett par jävligt bra skäl till att jag inte kan bli psykolog som jag velat:

1. Jag älskar skadeglädje -Den sanna glädjen!
2. Jag har ett ovårdat språk som inte uppskattas vid seriösa tillfällen.

<

Kommentarer
Postat av: THAI

HAHAHAHHAHAHAH! :'D



2009-10-18 @ 23:37:46
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0