Äntligen sover Abbe

2009-10-27 | 22:32:27
...Abdallah, som han egentligen heter. HA HA HA! :'D Fett fult.

Ait, han är som en liten snorunge, skit kul att driva med honom. Äger honom hela tiden. Den skitnissen! :)
Jag blir ärligt as pigg och glad av att trycka ner honom hela tiden ha ha! (Ja ni ser ju själva hur uppåt jag är!). Anyways, han ska sova nu, har bäddat och allt. (Lite snäll är jag ändå) han kom ju trots allt med en ros så..(Pik till min pojkvän!) Det är inte mer än rätt att jag fixade nya fräscha lakan åt honom (även om det var en gammal intorkad mens-fläck på lakanet).. *Devil-Face*

Ait! Nu ska jag sova, och glöm nu inte hur glada ni är över att inte vara Abdallah just nu!



SENARE TILLÄGG;

Imorgon ska han få frukost på sängen, med mögligt bröd och iskallt kaffe -Såklart!

:)
<

Kommentarer
Postat av: THAI

HAHAHAHAHHA! Ja såklart :'D! Hahahaha :D

2009-10-28 @ 15:11:58
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0