Yesterday today

2009-11-21 | 09:43:12
Yay, en ny dag - LÖRDAG! We love it! :)
Ska jobba lite senare, men jag gick och la mig så tidigt igår så jag får väl skylla mig själv nu när jag vaknar vid nio tiden ^^

Btw, igår var jag hos min schnygging (min Douglas). Det var trevligt ^^ MEN jag(bara för att nämna det igen) JAG! Fick springa till tåget, och alla vet att JAG gör inte sånt men igår SPRANG JAG! Pjuh..!

Aja sen såg jag på tv med mam and pap, GRATTIS IGEN MAMMA TILL KÖRKORTET! :) Vem säger att man inte kan skaffa körkort vid 50 liksom? ;) You go mam!

Nä nu rundar jag av det här... *Rundar av*
<

Kommentarer
Postat av: THAI

Åh, grattis grattis! :'D Fan vad awesome :D!

2009-11-21 @ 20:18:49
URL: http://inkpen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0