Tack älskling för en prima helg! :)

2009-11-22 | 12:14:33
...Rubriken åter lite för mycket som en viss person med en massa kärleksförklaringar till sin pojkvän 24/7, men henne tänker jag aldrig bli, även om jag mer än gärna slänger ur mig här i bloggen hur mycket jag trivs med min pojkvän... Ni får gilla läget helt enkelt ;)

Nu borde jag plugga men jag sitter och lyssnar på musik istället, har städat litegrann och ska väl försöka skriva lite på den där jävla artikeln(Känns som om jag har fler uppgifter än alla andra i min grupp?)... Men jag blir SÅ JÄVLA SUR för jag hade 5 internet sidor uppe på min bärbara med all fakta jag skulle använda, men någon idiot har ju stängt ner firefox för mig.. O nu minns jag inte ens vad den där ledande artikeln skulle handla om... Panik..!

Aja, men tack för trevligt sällskap allihop.. Mihihiihi ^^,

You rock my world, sötiz.

<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0