Mycket text om ingenting

2009-11-10 | 09:24:02
IMORGON FYLLER FÄÄSH ÅR! Skriver det idag ifall jag glömmer det imorgon, hi hi hi! ;)

Ait nu har jag rast, har överlevt en timme med tyska, sitter ensam intryckt i ett hörn och ser allmänt mobbad ut. But hey, at least I have my computer...

Stressade sönder imorse, fyfan vad jobbigt det var, gick från Dogges hus 07:12 och var vid station 18 över. Kallar han inte det för att gå i rask takt så tänker jag klämma sönder hans kulor.. But that's another brighter story..

Nu ska jag väl runda av det här otroligt roliga och intressanta inlägget, gå tillbaka och genomlida ännu en tråkig tyska lektion. Halelujah, aja jag ser i alla fall min boyfriend på vägen -Hans fula mössa syns ju på mils avstånd... (Min gamla) bra att du tog den förresten, du är så fin i den . . . . . . . Anar vi någon dubbelmoral här?

Btw! Orvar messade mig idag, det blir spökjakt i helgen, Rosersbergsslott here I come!
<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0